HTML

Meggy és jazz

Csak szenvedélyesen tudok. Rendszeresen nem. Egyik nap igen. A másikon nem. Mániás vagyok. Ez ilyen. Nevetek. Sírok. Szeretek. És belefőzök mindent a levesbe. Zene nélkül nem megy. Semmi sem. Ezért íz és zene. Valahogy így!

Friss topikok

  • Barna Berni: @Antóka: Köszönöm! :) (2016.01.26. 11:15) Ezernyi
  • Barna Berni: @sYsguard: igazàn köszönöm! :) (2014.04.03. 12:22) Van másik?
  • Barna Berni: @trainmodeller: picit pihennem kell , de nem hagyom abba az írást! (2013.04.15. 09:29) ZÁRVA.
  • Angel.Lilith: Azt az én nagyobbik lányom is mondta egyszer, hogy miért nem vagy olyan, mint a többi anyuka, aztá... (2012.03.14. 15:41) Ígérem, megjavulok!
  • Barna Berni: @Istone: nagyon szép ez a zene...:) (2011.06.01. 22:05) Az Ördög

Linkblog

Íz és hang

2013.09.13. 14:55 Barna Berni

A Csendes, máshogy.

Mindig is izgatott, hogy a szövegek hogyan tudnak illeszkedni a zenéhez. Ami még plusz érdekessé teszi a dolgot, hogy szerelmes vagyok a kortárs elektronikus-klasszikus kísérletekbe. Rég álmodoztam róla, hogy készüljön egy ilyen fúzió. Több nagyon tehetséges zeneszerző is munkálkodik az országban, de nekem van egy nagy kedvencem, kinek ámulattal figyeltem a munkáit. Iketa. Hihetetlen érzékenységgel és tehetséggel varázsol és mindig képes meglepni. Zseniális. 

 Ha arra gondoltam titkon, hogy szeretném valamelyik írásomat ily módon újraértelmezni, arra vágytam, hogy vele dolgozzak. És hát valahogy ilyen ez az egész Meggyes, furcsa erőkön keresztül áramlik mióta csak létezik és ez most is beigazolódott.

Egy nagyon kedves barátom  rögtön őt ajánlotta és tádámmm, az írás és a zene egymásra talált. Remélem ő is úgy gondolja, hogy ez egy áldott munka volt, tele tök jó energiákkal, könnyedséggel és harmóniával. Minden nehézség nélkül csak ment  az útján, félelem és kétség  nélkül. Ahogy az már csak az igazi dolgoknál lenni szokott.

Köszönöm neked Robi és neked Iketa! Remélem hamarosan megjelenik annak a bizonyos könyvnek a mellékleteként is és még többen hallhatják.

Fogadjátok szeretettel,

Berni

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meggyesjazz.blog.hu/api/trackback/id/tr825510992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása