HTML

Meggy és jazz

Csak szenvedélyesen tudok. Rendszeresen nem. Egyik nap igen. A másikon nem. Mániás vagyok. Ez ilyen. Nevetek. Sírok. Szeretek. És belefőzök mindent a levesbe. Zene nélkül nem megy. Semmi sem. Ezért íz és zene. Valahogy így!

Friss topikok

  • Barna Berni: @Antóka: Köszönöm! :) (2016.01.26. 11:15) Ezernyi
  • Barna Berni: @sYsguard: igazàn köszönöm! :) (2014.04.03. 12:22) Van másik?
  • Barna Berni: @trainmodeller: picit pihennem kell , de nem hagyom abba az írást! (2013.04.15. 09:29) ZÁRVA.
  • Angel.Lilith: Azt az én nagyobbik lányom is mondta egyszer, hogy miért nem vagy olyan, mint a többi anyuka, aztá... (2012.03.14. 15:41) Ígérem, megjavulok!
  • Barna Berni: @Istone: nagyon szép ez a zene...:) (2011.06.01. 22:05) Az Ördög

Linkblog

Íz és hang

2012.08.03. 03:16 Barna Berni

Nélküled már nem.

Nélküled már nem.

Már rég túl vagyok magamon. A szerelmem pici tócsa, hideg kövön, melyen erekben fut az együtt vagy külön töltött idő. Évek, ezredek. Megállt órák összedőlt házak szürke falain. Föld alatt ketyegő, vagy csillagok fényébe belevesző. Lüktetés.

Sejtekbe bekúszó. Mindent átható, mindent kitöltő. Egyedül is létezni  tudó. De magányában, földön tócsákat bámuló. Szerelem.

Szerelem lettem. Lassan belőled nőttem. Észre sem vetted, hogy áthatoltam a bőrödön és megérintettem az eget. Neked egy szeletet hasítottam Isten világából. Kézzel. Kés nélkül. Fél Hold karéjban.

Szerelem lettem. Eget szárnyat nélkül bejáró. Magából mindent odaadó, elfogadó, már semmit sem akaró. Szerelem.

Teljes üresség. Melyben Te a hibáiddal, szenvedéseiddel, harcaiddal együtt vagy  tökéletlenül, tökéletes. Nekem.

Ereket feszítő. Szív felé lüktető. Bizonyosság. Bőr alatt bujkáló, kínzó majd nevető csoda. Letörölhetetlen nyom. Mindenki számára látható. Vajúdó álmokban, valósággá  teremtett. Istenek nevében születő. Emberek hitetlenségébe könnyen elbukó.

 Valamivé váltál bennem. Valamivé, ami nélkül én már nem.

Nem tudok. Nem akarok.

Valami született bennem. Mi nélküled is ismerné, lényed minden zegét és zugát.

Nem. Nem öröklét vagy. Határokkal körül  vehető. Megfogható. Elragadható. Mit félnék  tenyerembe szorítani. Szívembe, emberként vágyakkal bezárni. 

Szó és idő nélküli vagy. Csupán csak gyönyörködőm. A létezésed tökéletes tökéletlenségében. Bármerre járj.

Valami lettél bennem. Valami. Mi szabad. Isten és Ördög nélküli. Csak a bizonyosság rémületében és békéjében érzékelhető.

Nem én nélküled már nem.

Már túl vagyok mindenkin. Már túl vagyok magamon.

A szerelmem leütött betű. Fekete és fehér. Erő nélküli. Semmit mondani nem akaró. Beszorult, neked már mesélni mit sem tudó Á ÉS O.

Felhúzott térdem ,meleg bőrének apró ráncaiban lüktetsz. Pedig itt sincs az illatod. Mégis érzem.

Bőröm, bőröd.  Illatod, illatom.

Nem akartam. De kirántott valami magamból, hogy újjá születhessen, a bizonyosság mindent befedő árnyékában.

Nem. Én nélküled már nem.

Megszülettél.

Bennem.

Istenen.

Emberen.

A Fényen.

És még a Sötétségen is túl.

pitmeggy.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meggyesjazz.blog.hu/api/trackback/id/tr34693301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása